Monday, March 21, 2011

Brainy Baby

Hi everyone,

Bagi entry kali ni, NM just nak share dengan you all pasal DVD ni. Ianya lahir melalui bacaan NM sebelum-sebelum nilah. Oleh sebab NM ni adalah working mommy yang sibuk (mcm isteri PM...tett!!) so NM rasalah xde banyak masa sangatlah untuk seat and spent time dengan anak NM yg sorang tu, mestilah Lil Qhal.  Maksud NM tu adalah untuk seat down, focus dan ajar die setiap masa.  Bukanlah sampai takde masa langsung ye, cuma dengan adanya approach DVD ni ke atas Lil Qhal, NM rasa ianya amat berkesan..Alhamdulilah semuanya pastilah dengan izin Allah S.W.T.

At least sementara NM dok cooking kt dapur ke, NM sedang kemas rumah ke Lil Qhal boleh terus mengasah brain dengan menonton DVD ni.  Kalau you all juga nak cuba pada anak masing-masing, memang highly reccommeded lah sebab apa? Sebab NM rasa ia memberi impak yang cukup besar bagi anak kita sejak lahir sampai dia mula bersekolah nanti.

Bukanlah nak agungkan sangat cara Mat Salleh didik anak diorang, tapi yang baik dan bagus tu, tak salah kita buat contohkan?  Mereka boleh train anak-anak untuk berdikari sejak kecil dan bermain dengan cara yang "pintar".  Mesti you all nak tahu jugaklah apa pulaklah impak pada Lil Qhal? Pencapaian setakat ni, dia boleh  bercakap (menyambung 2 perkataan) pada usia belum sampai 2 tahun! dan dia juga sudah boleh kenal mcm2 benda even kami (momy & dady) belum ajar lagi pasal benda2 tuh semua. Alhamdulilah.. harapan kami agar ilmu yang dia peroleh ini berterusanlah..sampai sekarang ni kami dah takde lagi favorite TV show, sbb TV fully controlled by him. He knows which remote used to switch on his fav Brainy Baby Show!! even we've got 5 remotes control!

Macam biasalah cerita banyak tak gune jugak, enjoy the pic jeklah, by the way, kalau you all nak dapatkan DVD ni boleh cari di Butik Anakku atau mana gedung membeli belah of course dekat Baby & Kids Corner lah, dengan harga RM26.90 (klu tak silap NM ye...) atau boleh juga ke website ini http://www.brainybaby.com/ untuk sebarangn maklumat lanjut ya.




Hugs & kisses from NM.

2 comments:

  1. akk, sad gile la.. still searching benda ni.. :(
    kalo akk ada jmp lagi,mintak tlg belikan dulu blh tak?? nnt pas kt hubby hubby kite..

    nak gak brain wash eah,, brainy bby tok EZ..heheh

    ReplyDelete
  2. good for all....tahniah krn realize yg terbaik utk anak kita:)

    ReplyDelete