Monday, October 17, 2011

KIZ SPORTS & GYM VISIT


Salam all,

Kalau you all ada baca entry dulu-dulu (cewah, dululah sangat) NM pernah share ngan korang pasal tempat ni. Dik kesibukan NM tiap2 minggu memenuhi jemputan menyanyi di kenduri kahwin..eh silap silap...memenuhi urusan yang mmg tak pernah habis, akhirnya semalam sempat juga NM dan suami bawa hero kami ke sini.

Berdasarkan pemerhatian pertama kali oleh suami, dia kata OK, boleh proceed utk register lil Qhal untuk join class Little Rompers kat sini.  Tempat ni NM suke sebab apa tau..? ha ni NM akan share gambar-gambar yang sempat NM ambik.

waiting area utk parent, bibik etc..hehe..


toilet yang cute utk boy

untuk girl pulak..
taekwando class

Dekat center ni terbahagi kepada beberapa classes, ada yg tempatkan kanak-kanak yang belajar taekwando, ada bilik khas untuk birthday party, ada jugak waiting area untuk parents sambil tunggu anak-anak dan pantau kids yang main-main dekat playplace.  Tak ketinggalan ada mini cafe untuk bebudak dan parents nak basahkan tekak, mkn nuggets, hot dog bagai..hehe.. nak habaq mai jugak, ada pakej untuk buat birthday party anak korang jugak ye, nak tau harga pakej pi sana lah check..huhu..

Toilet pun selesa, siap differentiate mcm tu lagi.  Syarat kat sini adalah, kids and parents yang nak masuk dalam play place MESTI pakai SOCKS ya..ini adalah syarat wajib sebab they all mmg pentingkan kebersihan..hygine gitu..:)

Banyak lagi info sebenarnya nak share, tapi jari jemari malas nak menaip. kuang kuang kuang!! nak bg tau jugak, playplace dia mmg terbaik wok..mmg berbaloilah dengan rege yang korang perlu bayar. RM30 per entry (non member) klu korang dh become a member RM18 sudah...takde limit masa, main & lepaklah sampai lebam..NK nak pesan jugak, klu korang nak pergi sini bawa anak, boleh bawak bekal sandwiches, nuggets ke apa ke utk anak korang..sebab apa? sebab yg jual kat situ haruslah mahal ye..bak kata pepatah "air kotak milo RM4.50 jek..hehehe..

Oklah, NM kan syok sendiri gitu, so now layan jeklah gambor-gambor lil Qhal main kat sana ye..enjoice!


Add caption

lajunya, xleh break dah ni momy..

i am macho boy!

dady ajor anak main ke anak ajor dady main?
Sekian.

No comments:

Post a Comment