Thursday, May 31, 2012

IA BERKESAN UNTUK DIRI SAYA, ANDA BAGAIMANA?

Testomoninya Adalah Diri Sendiri

Saya sudah mengamalkan makan suplemen kulit ni untuk bulan yang ke-5. Hasilnya untuk diri saya Alhamdulillah. Apa yang boleh saya katakan, jika saya tahu mengenai produk ini lebih awal, dah lama saya amalkan. Ini pun saya kira dah agak lewat.

Saya amalkan mengambil Vitamin C, Vitamin E, B Complex dan ESP pada setiap pagi selepas breakfast.  Sebelah malam pula saya ambil sekali lagi ESP dan GLA Complex sebelum tidur.  Berkat mengamalkannya secara berdisiplin ini saya dapat rasakan perubahan pada diri saya. Saya juga tak pernah lupa untuk minum air putih sekurangnya 2 liter sehari. Itu perkara MESTI BUAT dalam aturan jadual harian saya.

Hasilnya, saya rasa lebih segar, tidak mengantuk,bertenanga ketika melakukan kerja-kerja di pejabat dan di rumah. Selain itu juga, dah tentu kulit saya tidak lagi kering seperti sebelum ini. Masalah kulit kering saya agak kronik sehinggakan bila saya cuba guris dengan kuku pada lengan, akan nampak sisik putih terhasil. Pasti anda dah boleh bayangkan betapa hodohnya kan..?!

Tapi sekarang tidak lagi. Suami pun menyedari perubahan positif pada diri saya.  Walaupun saya bukanlah dikategorikan dalam jenis kulit yang putih mulus, tetapi saya rasa yakin dengan perubahan kulit saya sekarang. Ia semakin sihat dan lembab. Tiada lagi kulit kering dan parut-parut lama sudah kurang malah ada yang sudah hilang!

Paling penting saya dapat rasakan saya semakin sihat dan aktif! Tiada lagi istilah 'tired', kulit kusam dan semestinya bila semua ini tiada..saya boleh tampil yakin untuk uruskan suami, anak dan urusan di pejabat.

Tak lengkap rasanya kalau hanya cerita tanpa saya tunjukkan buktinya.  Terpulangkan kepada anda untuk menilainya. Sila abaikanlah apa-apa saja yg ada pd  muke saya tu ya..:)


Akhirnya, jika anda berminat untuk turut sama mengamalkannya, terus email saya di nourimirza09@gmail.com atau call/sms di 019-2878326. InsyaAllah saya akan cuba bantu anda untuk sihat, cantik dan yakin diri.

No comments:

Post a Comment