Tuesday, May 3, 2011

Tas Cerut Comel Maika Etnik

Maika Etnik adalah satu produk yang berorientasikan  Handmade dengan ciri khas yang tersendiri.  Keunikannya adalah pada aplikasi handmade yang diterapkan seperti sulam, jelujur tangan, kancing/button, kain perca, pita dan renda yang disatukan dengan tema alam semulajadi  di mana inyanya menjadikan setiap rekaan mempunyai karektor khas yang istimewa.

ME hadir dalam aneka warna kerana warna melambangkan keperibadian kita. Semua warna adalah indah & unik. Seperti keperibadian anda yang unik & istimewa.  Oleh itu, NM ingin mengajak anda bereksperimentasi dengan pilihan warna & design yang menarik daripada ME ini.

Koleksi Tas Cerut Maika Etnik
 
ZIZ ZAG - RM18

BLANKET - RM18

BORDER - RM18

BORN - RM18

CHOICE - RM18

COVER - RM18

DINER - RM18

EKOSISTEM - RM18

EYES - RM18

GROW - RM18

KIWI - RM18

LIVE - RM18

LIPSTICK - RM18

MANNER - RM18

OPEN - RM18

POTATO SWEAT - RM18

STAR - RM18

USHE - RM18
 Semua harga yang dinyatakan adalah tidak termasuk kos penghantaran. Sila email NM di nourimirza09@gmail.com atau sms di talian 019-2878326 untuk sebarang pertanyaan lanjut berkaitan spesikfikasi beg yang istimewa ini.

Anda patut miliki satu daripada koleksi comel ini.  Ia biasanya digunakan untuk isi wallet kecil, coins, handphone, tisu, kunci rumah/kereta/office. Sangat praktikal kalau nak carry masa keluar lunch dengan office mate!

Cheers & lots of love

No comments:

Post a Comment